Lukasz Garbal Lukasz Garbal
222
BLOG

Czy to są wybory samorządowe?

Lukasz Garbal Lukasz Garbal Polityka Obserwuj notkę 0

Przeglądam listę kandydatów do Rady Dzielnicy Mokotów.

Dzielnica wielkości sporego miasta, 174 080 wyborców, plus dzieci. Chciałbym zobaczyć, kto jest kim. Wpisuję w internet: imię, nazwisko, Mokotów.

Wyrzuca z powrotem niewielu spośród nich/nas. A za chwilę pojawią się hasła. Ktoś obieca metro na Służewiec (właściwie, obiecać można wszystko; dziś widziałem obietnicę metra na Pradze Południe).

Nie namawiam Państwa do głosowania koniecznie na mnie, ale proszę - zagłosujcie na człowieka, nie na listę.

Zagłosujcie na człowieka, który coś dla Mokotowa zrobił, a nie tylko obiecuje, czy jest z odpowiedniej partii.

Głosujcie na ludzi, sprawdzajcie, co zrobili.

Tu jest link do listy kandydatów - Służew i Służewiec

Wyszukiwarkę każdy może wybrać, jaką chce.

I sprawdzamy... na przykład: Łukasz Garbal mokotów

Panie i Panowie kontrkandydaci - ciekaw jestem Waszych konkretnych pomysłów na Służew i Służewiec. Chętnie porozmawiam. Zależy mi, żeby tu było lepiej, a nie, żeby z Wami wygrać. Co trzeba zrobić i jak to można osiągnąć?

Co byłoby punktem 1 programu dla Służewa i Służewca?... (A może powiedzą coś Ci, którzy tu mieszkają?...)

Kandydowałem do Rady Dzielnicy Mokotów z Okręgu III (Służew i Służewiec) - lista Inicjatywa Mieszkańców Mokotowa, z poparciem stowarzyszenia "Miasto Jest Nasze". Nie jestem w Radzie Dzielnicy, ale samorząd należy do mieszkańców. Radni wypełniają zadania zlecone przez mieszkańców, nie przez partie. Chcę tego pilnować. Od października 2015 r. społecznie w Radzie Osiedla Służewiec Południowy. Służewiec to ludzie, nie biurowce, ludzie, nie partie. Zapraszam też na bloga www.sluzewiec.blogspot.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka